התפטרות לוטן: "אסור לחזור על טעות עסקת שליט"

איתי גדסי No Comments on התפטרות לוטן: "אסור לחזור על טעות עסקת שליט"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התייחס להתפטרותו של עו"ד ליאור לוטן מתפקיד מתאם השבויים והנעדרים ואמר: "מקבל בהבנה ובאהבה את הביקורת של משפחות גולדין ושאול, וממשיך להיות מחויב באופן אישי להשבתם לישראל של הדר ואורון ושל אזרחינו המוחזקים ברצועת עזה בניגוד לדין הבינלאומי"

אביגדור ליברמן צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התייחס היום (ראשון) להתפטרותו של מתאם השבויים והנעדרים במשרד ראש הממשלה, עוד ליאור לוטן, ולסערה שנוצרה סביב התפטרותו.

"אני מבקש להודות לליאור לוטן על עבודתו המסורה, מחויבותו ומאמציו. אני מקבל בהבנה ובאהבה את הביקורת של משפחות גולדין ושאול, וממשיך להיות מחויב באופן אישי להשבתם לישראל של הדר ואורון ושל אזרחינו המוחזקים ברצועת עזה בניגוד לדין הבינלאומי. אני רואה בכך חשיבות ערכית ומוסרית עליונה, בראש ובראשונה כלפי המשפחות, וכלפי צה"ל ומדינת ישראל" אמר השר.

שר הביטחון הוסיף ואמר: "עם זאת, אסור לנו לחזור על הטעות בעסקת שליט. באותה עסקה שוחררו 1,027 מחבלים, בהם רוצחים ומשלחיהם, כולל מחמוד קוואסמה ששוחרר לרצועה ומימן את חטיפת שלושת הנערים, ויחיא סנוואר שמנהיג את חמאס ברצועת עזה. אותו סנוואר שמציב כיום דרישות נוקשות שלא מאפשרות להתקדם לעסקה כלשהי".

"חשוב לזכור עוד, כי 202 ממשוחררי עסקת שליט נעצרו מאז על ידי מערכת הביטחון על מעורבות בטרור, מתוכם 111 עדיין נמצאים בכלא הישראלי; ושבעה ישראלים נרצחו במעורבות ישירה או עקיפה של משוחררי אותה עסקה. לכן לפני מינוי מחליף לליאור לוטן, חשוב לאמץ את דו"ח שמגר במלואו, ובכך לשרטט גבולות גזרה ברורים למדינת ישראל ולשליחים מטעמה, ובעיקר לעמוד נחושים מול אויבינו, ולהבהיר להם שאין לנו כל כוונה להתפשר על ביטחון עם ישראל".



0 תגובות